Metody pracy z trudnym klientem

Opis szkolenia

Szkolenie adresowane jest do osób na co dzień pracujących z klientem, które chcą nabyć praktyczne umiejętności skutecznego radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.

Celem szkolenia jest dostarczenie praktycznych narzędzi i metod skutecznej komunikacji pomocnych w kontaktach z „trudnym” klientem.

Zajęcia mają charakter warsztatowy Uczestnicy będą mieli również możliwość praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy w trakcie ćwiczeń.

Zakres tematyczny szkolenia:

  • Jakość obsługi klienta i jej wpływ na wizerunek i postrzeganie firmy.
  • Efektywna komunikacja w trudnych sytuacjach.
  • Charakterystyka typów osobowości Klienta
  • Metody reagowania na poszczególne typy trudnych klientów.
  • Negatywne emocje i stres w pracy z trudnym klientem.
  • Jak przezwyciężyć stres w trakcie i po trudnej sytuacji.
  • Ćwiczenia praktyczne.

 

Koszt ustalany indywidualnie

  • Kraków
  • 15 godzin
  • Stacjonarnie i zdalnie
  • Certyfikat
  • Materiały szkoleniowe
  • Serwis kawowy

Biorę udział

+48 668 125 036
+48 12 311 94 93

Zgłoszenia na szkolenia przyjmujemy także telefonicznie oraz e-mailowo:
 
biuro@centrummodi.pl