Opis szkolenia
Szkolenie adresowane jest do osób na co dzień pracujących z klientem, które chcą nabyć praktyczne umiejętności skutecznego radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.
Celem szkolenia jest dostarczenie praktycznych narzędzi i metod skutecznej komunikacji pomocnych w kontaktach z „trudnym” klientem.
Zajęcia mają charakter warsztatowy Uczestnicy będą mieli również możliwość praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy w trakcie ćwiczeń.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Jakość obsługi klienta i jej wpływ na wizerunek i postrzeganie firmy.
- Efektywna komunikacja w trudnych sytuacjach.
- Charakterystyka typów osobowości Klienta
- Metody reagowania na poszczególne typy trudnych klientów.
- Negatywne emocje i stres w pracy z trudnym klientem.
- Jak przezwyciężyć stres w trakcie i po trudnej sytuacji.
- Ćwiczenia praktyczne.
Koszt ustalany indywidualnie
-
Kraków
-
15 godzin
-
Stacjonarnie i zdalnie
-
Certyfikat
-
Materiały szkoleniowe
-
Serwis kawowy
Biorę udział
+48 668 125 036
+48 12 311 94 93
Zgłoszenia na szkolenia przyjmujemy także telefonicznie oraz e-mailowo:
biuro@centrummodi.pl